search me tau syg :)

Wednesday, February 2

i masak nasi ayam kampung penyet

hari nie tercatat dlm diary aku , first time dlm hayat aku , aku masak
  'nasi ayam kampung penyet' alal ala indonesia tu lah ,
my mum ajar , but dy pun bru kali ke due buat , haha tengs yaww umie .. 
memandngkn bue branak nie , bru besa tapak kaki na masak , so kene la bukak buku internet ,
na tau buat ape , krng msty da tahu ann :) 


pic  ra yang snap but my mum yg lebih beria , 
diolog kami " kakak nanty tag kat umie yer, masuk fb aw "
aku bertitah "umie , akak ta na msuk fb la ,blog jer "
segan sngt (-_-)
btw akhir ye r, siap jugak -_-'' penat 
Haha , umie aq demam fb loh ! 
harap umie ta bace nnty habis periuk belange mak aku baling ,
btw thankyousomuch sedap sngt  (:
adoii , kembang bontot mak aku nie lau bce ~

p/s :na cube , ape lg search internet cri resepi lah :D

No comments:

tengs to all followers :D