search me tau syg :)

Wednesday, December 15

semasa saya kecil (-0-)

 Watashi wa chīsai koro : semasa saya kecil (-0-)


time nie 4 bulan setengah * my hair 
like a punk style ta na ke bawah 


taun 1995 or lebih dkt, taun bab* !
nie kes taun subo coz neny dapat 4 cucu .  
dyla / aku / pikah / filza


with my mom * oh~ besa yer spek but skarang
da ta de coz da wat leser :)


sungguh femininity aku dulu konon ye lah 
nie taun 1996 , brape bulan dah nie
* comey HAHA 


nie dekat rumah pengasur or lebih rangup lagi 
rumah mak long * still ta tauh why pnggil mk long 
maybe dy ank sulong kot .
sambut birthday untuk yg pertama


oh ~ budak yg comel nie aku
HAHA na bnge skejap
1 tahun 


aku pon ta seda bile brlaku , ilang kawalan kot
oh ~ my first kiss dpt kat adib 
oh~ TIDAK , skarang still ta dpt contact dy 


zaman jahiliah aq ! pegi playground
*lumrah hidup 


dyla / aku / aisyah dayana
smue buat muke ta bersalah ta tauh why -_-


time nie kat atas feri on the way na ke 
pulau langkawi yg indah tu ,
where dyla ek !


muke penat (-_-)
dulu satu kusi bole duduk due org skang 
tidak lagi .



nie umo bape taun pon da ta tauh
yg tauh dulu dyla slalu protect kakak dy 
ala ala tomboy la but skarang oh ~ cun 

* last skali na ckp dulu aku putih skarng
da hitam rase yer aku tergelincir kat 
dalam tong kicap kot .HAHA (^_^)

No comments:

tengs to all followers :D